decembrie 15, 2016

CÂND ŞI CUM SE CONFIRMĂ ÎNSCRIEREA ŞI ACCEPTAREA ÎN PROGRAMUL DE ASISTENŢĂ

Perioada de înscrieri se va finaliza la sfârşitul lunii martie 2021.

Înscrierea presupune acceptarea termenilor şi condiţiilor stipulate în Acordul de Parteneriat cu Unitatea de Învăţământ de către unitatea de învăţământ şi de către profesor. Formularul de înscriere completat constituie parte a acordului, fiind trimis prin email profesorului după finalizarea completării. După acceptarea în programul de asistenţă şi semnare, ambele documente vor putea fi înregistrate la unitatea şcolară.

  • Confirmarea înscrierii va fi primită automat prin email la completarea formularului online.
  • Detaliile privind programul de pregătire vor fi transmise la sfârşitul lunii martie 2021.
  • Precizarea cu privire la asistenţa unui specialist voluntar va fi anunţată fiecărui profesor până la 30 iulie 2021.

IMPORTANT: Comunicarea se va desfăşura prin email, la adresa precizată în formularul de înscriere! Vă rugăm aşadar să verificaţi frecvent corespondenţa electronică, inclusiv fişierul Spam!