ianuarie 8, 2016

MISIUNE ŞI ISTORIC

Construim prin educaţie. Construcţia noastră creşte când:

  • Copiii şi adulţii înţeleg şi iubesc valorile mediului construit şi sunt activi în comunităţile lor
  • Profesioniştii mediului construit se implică prin educaţie în societate
  • În educaţie, joaca, experimentul şi creativitatea sunt luate în serios

ÎNCEPUT

Grupul de lucru De-a Arhitectura s-a format în cursul anului 2011, când cele şase membre fondatoare s-au reunit pentru a scrie cursul „De-a arhitectura în oraşul meu”. Grupul de lucru a funcţionat până în ianuarie 2012 în cadrul unui proiect cultural al Ordinului Arhitecţilor din România (OAR), Filiala Teritorială Bucureşti, reuşind să coordoneze derularea pilot a cursului în 7 clase din Bucureşti, cu ajutorul primilor 8 arhitecţi voluntari.

 

Asociaţia De-a Arhitectura a fost înfiinţată formal în ianuarie 2013, de aceeaşi echipă, pentru a oferi un vehicul activităţilor care se multiplicau, parteneriatelor care se creionau, voluntarilor care erau atraşi de a preda arhitectură copiilor.

Save

MISSION AND HISTORY

We build  through education. Our building grows when:

  • Both children and adults understand and cherish the values of built environment and become active citizens in their local communities.
  • Built environment professionals get involved in society through education.
  • Games, experiments and creativity foster education 

THE BEGINNING

De-a Arhitectura working group was set up in 2011, when the six founding members gathered together to write the “Playing architecture in my city” course. The working group operated until January 2012 as part of the Romanian Order of Architects – Bucharest Grant for cultural projects. During this period, the group managed to test this new study subject in seven schools from Bucharest, with the help of eight volunteer architects.

De-a Arhitectura Association was officially established in 2013, by the same team, in order to provide the running engine for the forthcoming partnerships, multiple activities that started to take place and for the volunteers that began to be more and more interested in teaching architecture to children.

Save